X
تبلیغات
بی همتا
بی همتا
دانلود رایگان کتاب ها،مقالات و سخنرانی های استاد علی اکبر خانجانی
نوشته شده در تاريخ دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ توسط رضا احدی | نظر(0)
معمای انسان شرقی
۱۳- کسی که شدیداً مبتلای به اجنه و شیاطین شده بود که شبانه روز عذابش می کردند به نزد ما آمد جهت نجات. به او گفتم این حاصل اشد خود پرستی و شقاوت است! با خشم و حیرت گفت : من کل زندگیم را وقف خدمت به مادر پیرم کرده و به خاطر او ازدواج هم نکرده ام و شما مرا متهم به خود پرستی و شقاوت می کنید!؟ تازه اکنون هم چند نفر یتیم را از راه دور سرپرستی می کنم و هزینه شان را می پردازم!؟ از او پرسیدم برای چه اینهمه این همه ایثار کرده اید؟ گفت : برای رضای خدا! گفتم: ولی خدا که شما را عذاب کرده است زیرا شیطان به امر خدا به سراغ کسی می رود تا عذابش نماید و رسوا کند. پس با این حساب از نظر شما خدا ظالم است (استغفرالله) سکوت کرد! و امروزه در جامعه با تعداد کثیری از این نوع افراد مواجه می شویم. آیا نظر شما چیست؟ آیا واقعاً یک معمای عقیدتی نیست؟ بخصوص که اکثر این نوع افراد، به ظاهر متشرع هم هستند. پس عیب کار از کجاست؟ این یک معمای شرقی است. معمای انسان شرقی! انسان مسلمان یا هندو، عرب، ایرانی و... و همه عاشق پیشه و ایثارگر ولی دیوانه و شیطانزده!
استاد علی اکبر خانجانی 
کتاب خداشناسی امامیه جلد سوم ص ۵۸۳

برچسب‌ها: انسان شرقی,شیطان زدگی,
نوشته شده در تاريخ دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ توسط رضا احدی | نظر(0)
معمای انسان شرقی
۱۳- کسی که شدیداً مبتلای به اجنه و شیاطین شده بود که شبانه روز عذابش می کردند به نزد ما آمد جهت نجات. به او گفتم این حاصل اشد خود پرستی و شقاوت است! با خشم و حیرت گفت : من کل زندگیم را وقف خدمت به مادر پیرم کرده و به خاطر او ازدواج هم نکرده ام و شما مرا متهم به خود پرستی و شقاوت می کنید!؟ تازه اکنون هم چند نفر یتیم را از راه دور سرپرستی می کنم و هزینه شان را می پردازم!؟ از او پرسیدم برای چه اینهمه این همه ایثار کرده اید؟ گفت : برای رضای خدا! گفتم: ولی خدا که شما را عذاب کرده است زیرا شیطان به امر خدا به سراغ کسی می رود تا عذابش نماید و رسوا کند. پس با این حساب از نظر شما خدا ظالم است (استغفرالله) سکوت کرد! و امروزه در جامعه با تعداد کثیری از این نوع افراد مواجه می شویم. آیا نظر شما چیست؟ آیا واقعاً یک معمای عقیدتی نیست؟ بخصوص که اکثر این نوع افراد، به ظاهر متشرع هم هستند. پس عیب کار از کجاست؟ این یک معمای شرقی است. معمای انسان شرقی! انسان مسلمان یا هندو، عرب، ایرانی و... و همه عاشق پیشه و ایثارگر ولی دیوانه و شیطانزده!
استاد علی اکبر خانجانی 
کتاب خداشناسی امامیه جلد سوم ص ۵۸۳

برچسب‌ها: انسان شرقی,
نوشته شده در تاريخ شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ توسط رضا احدی | نظر(0)

من و زنان  

۱۵۸- من به عنوان یک مرد، همیشه پاکی زنان را نگریسته ام به همین دلیل تمام زنان در کنار من احساس پاک بودن,  با حیا بودن و نجیب بودن می کنند حتی فواحش.  و هیچکس چون من نتوانسته است به زن نگاه کند و لذا همه زنان جهان عاشق من هستند. 

۱۵۹- من به لحاظ غریزه جنسی قدرتمندترین مرد جهان هستم و. در عین حال به همین شدت به لحاظ شهوانی صبورترین و پاک ترین مرد جهانم.  من مردترین مردان جهانم.  من مرد آرمانی همه زنان جهانم. 

 

۱۶۰- من همه زنان جهان را یکسان دوست می دارم و حتی به لحاظ غریزی و در چشم و دل و احساس من یک دختر چهارده ساله با یک پیر زن صد ساله فرقی ندارد. 

 

استاد علی اکبر خانجانی

کتاب هستی بایستی

نوشته شده در تاريخ جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ توسط رضا احدی | نظر(0)

زن و ثروت

مسئله نصف بودن حقوق اقتصادی زن در ارث و میراث به لحاظ ذاتی به همین امر مذکور باز می گردد زیرا که زن حرص و طمع بسیار کمتری در امور اقتصادی نسبت به مرد دارد و قناعت اقتصادی اش بسیار بیشتر است هر چند که بسیاری از مردان با تزویر سعی می کنند که ثروت اندوزی و مال پرستی خود را به حساب خواسته های زنان خود بگذارند و بر آنان منت نهند و آنان را بدهکار نمایند تا بدین طریق بر سلطه خود نسبت به زن بیفزایند.  کل دنیا پرستی زن اساساً در تزئین و زیباسازی خانه است که امری به لحاظ اقتصادی بسیار کم هزینه است.  زن عاشق زیبا سازی است و نه ثروت اندوزی.... 


استاد علی اکبر خانجانی 

کتاب فلسفه وجودی زن ص ۴۳ 


برچسب‌ها: زن و ثروت,حق ارث برای زن,زیبا سازی,
نوشته شده در تاريخ جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ توسط رضا احدی | نظر(0)

زن و ثروت

مسئله نصف بودن حقوق اقتصادی زن در ارث و میراث به لحاظ ذاتی به همین امر مذکور باز می گردد زیرا که زن حرص و طمع بسیار کمتری در امور اقتصادی نسبت به مرد دارد و قناعت اقتصادی اش بسیار بیشتر است هر چند که بسیاری از مردان با تزویر سعی می کنند که ثروت اندوزی و مال پرستی خود را به حساب خواسته های زنان خود بگذارند و بر آنان منت نهند و آنان را بدهکار نمایند تا بدین طریق بر سلطه خود نسبت به زن بیفزایند.  کل دنیا پرستی زن اساساً در تزئین و زیباسازی خانه است که امری به لحاظ اقتصادی بسیار کم هزینه است.  زن عاشق زیبا سازی است و نه ثروت اندوزی.... 


استاد علی اکبر خانجانی 

کتاب فلسفه وجودی زن ص ۴۳ 


برچسب‌ها: زن و ثروت,حق ارث برای زن,زیبا سازی,
نوشته شده در تاريخ شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ توسط رضا احدی | نظر(0)

من و پول

۵۱۳- همه دیوانه اند و به واسطه دیوی که نامش " پول " است تسخیر شده اند. من تنها انسان این دورانم که این دیو نتوانسته مرا تسخیر نماید. من تنها خردمند این دورانم. من تنها کسی هستم که خودم هستم. مابقی پول هستند. من پیشوای کسانی هستم که نمی خواهند پول شوند و پول پیشوای کسانی است که نمی خواهند انسان باشند.


استاد علی اکبر خانجانی

کتاب " هستی بایستی"


برچسب‌ها: دیو,پول,انسانیت,
نوشته شده در تاريخ جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ توسط رضا احدی | نظر(0)

عرفان و خون


 

جدای اینکه همه عارفان همواره جان در آستین دارند و هر یک دهها موت ارادی را تجربه می کنند تا بقول علی (ع) خالص شوند و بسیاری از آنان به تراژیکترین وضعی شهید شده اند چرا که اسرار در میان آورده اند ولی به لحاظ اجتماعی و تاریخی هم شکوفائی عرفان رابطه ای مستقیم به حجامتهای اجتماعی داشته است و در دوره جنگهای خونین شاهد ظهور عالیترین عرفانها بوده ایم. در تاریخ اسلام شاهد سه دوره کلی از جوشش عرفانی هستیم که نخستین مرحله آن از قلب خونین واقعه عاشورا آغاز می شود و در طی یک سده از آن ماجرا شاهد ظهور صدها عارف و صوفی هستیم که الّبته اکثرشان بر مدار وجود خونین امامان رخ نموده اند که دو تن از مشهورترین آنان در این دوره عبارتند از شخصیت افسانه ای «ابن سنان» و نیز با یزید بسطامی، موج دوم جوشش عرفانی از بطن جنگهای صلیبی پدید آمد که شاخص ترین سیمای این دوره منصورحلاج و شیخ اشراق است که هر دو شهید شدند. و امّا موج سوم و خونین ترین دوره تاریخ اسلام ایرانی واقعه حمله مغول می باشد که از دریای خون این ماجرا بزرگترین عرفای ایرانی و فارسی زبان در جهان آشکار شدند که عطار و مولوی و شمس و حافظ از این جمله اند و بسیاری دگر. و اکثر عارفان این دوره جان سالم بدر بردند زیرا مردم زیر تیغ مغول بودند. و امّا شور عرفانی در کشورمان افول کرده بود که با وقوع انقلاب اسلامی و حمله عراق یکبار دگر برخاست که این واقعه را بایستی موج چهارم دانست. به یک معنا آنگاه که جامعه ای دچار حجامت شده و خون زلالتر و پاکتر می گردد و نیز بطالت حیات دنیا بیشتر مشهود می شود امکان بیداری بیشتری پدید می آید. و امّا آن عارف مطلق نیز در آخرالزمان و در یک طوفان خون جهانگیر ظهور می کند.

استاد علی اکبر خانجانی
دائرةالمعارف عرفانی جلد ۶ ص ۶۸

 


برچسب‌ها: عرفان و خون,اسرار,جوشش عرفانی,ظهور,
نوشته شده در تاريخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ توسط رضا احدی | نظر(0)

رابطه انکار نیاز جنسی و اعتیاد

و مرد به میزانی که زن را منکر است و نیاز جنسی و روانی خود به او را انکار می کند و او را تحقیر می نماید و به حقوقش تجاوز می کند این بی خودی ذاتی خود را نمی بیند و آن را در زن نمی یابد و لذا در قحطی ذات می ماند و محتاج به مستی های مصنوعی می شود.


اعتیاد، نشانه بارز کبر و ستم مرد نسبت به زن است. و زنان را نیز مردان به عمد معتاد می کنند تا بی هوش و بی خود سازند و تصاحب نمایند و بتوانند با وی هر چه که خواهند بکنند.


استاد علی اکبر خانجانی

کتاب فلسفه وجودی مرد ص ۴۶


برچسب‌ها: نیاز جنسی,اعتیاد زن,تجاوز,,
نوشته شده در تاريخ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ توسط رضا احدی | نظر(0)

بن بست عاطفی و جنسی مرد و ارتباط با عالم غیب
این یک واقعیت تلخ و مضحک است که هر مردی که با زنش قهر می کند و با وی به بن بست عاطفی و جنسی و فکری می رسد به ناگاه درویش و عارف می شود و کوس اناالحق می زند و بساط ارشاد خلایق می گسترد و دعوی ارتباط با عالم غیب می کند و جن می گیرد و روح احضار می کند و ملائک می فروشد و کشف و کرامات می یابد و خلاصه معجزه گر می شود و ناجی بشریت!؟ امروزه در شهر و روستا از شرق تا غرب جهان در هر گذری مواجه با یکی از این " عارفان بزرگ " هستیم که در یک کلام جملگی اسیر و بیمار و دیوانه بند تنبان خویشند و هنوز گامی به سوی بالاتنه بر نداشته اند و از معرفت و محبت بیگانه اند. این از مهمترین پدیده های جهان مدرن است که براستی جای تحقیق و حیرت و عبرت عظیم می باشد.  این عرفان در یک کلام چیزی جز واکنش در قبال زجر و جنون جنسی نیست.
استاد علی اکبر خانجانی
کتاب فلسفه وجودی مرد ص ۷۲ 


برچسب‌ها: بن بست عاطفی,احضار روح,کشف و کرامات,
نوشته شده در تاريخ یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ توسط رضا احدی | نظر(0)

علم اقتصاد

و اینکه اقتصاد بعنوان یک علم مسخره ترین و پوچترین علمهاست و هیچیک از فرمولهایش کارایی واقعی ندارد و فقط یک حربه سیاسی- تبلیغاتی است و مجموعه علوم اقتصادی حتی بخشی از صورت ظاهری جهان اقتصاد را هم نمی تواند تفسیر کند و به فهم بشر آورد. مثل روان شناسی بعنوان یک علم که نمی تواند حتی صوری ترین جنبه غریزه جنسی را توصیف نماید و لذا نهایتاً کاربرد پورنوگرافیکی می یابد و بر جنون جنسی دامن می زند. اقتصاد نیز بعنوان علم معیشت فقط معیشت موجود بشر را برایش زهر می کند و همین....


استاد علی اکبر خانجانی

کتاب فلسفه غرایز ص ۷۸


https://t.me/modernism2


برچسب‌ها: علم اقتصاد,تبلیغات,تفسیر جهان,روان شناسی,
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.