X
تبلیغات
بی همتا
بی همتا
دانلود رایگان کتاب ها،مقالات و سخنرانی های استاد علی اکبر خانجانی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ توسط رضا احدی | نظر(0)

طلاق عاطفی

۱۳۴- ... زنانی که جز شوهران خود هر مردی را به دل خود راه میدهند چرا که نمی خواهند تحت اراده و ولایت شوهر باشند. اینان چه بسا حتی در رابطه جنسی هم تمام تلاش خود را می کنند تا شوهر بر دلشان رسوخ نکند. و این زمینه زنای باطنی است آنهم در آغوش شوهر! این عذابی عظیم است تا آنجا که زن بکلی از میل به همخوابگی با شوهر نفرت می یابد و این سرآغاز طلاق باطنی است که موسوم است به طلاق عاطفی!


۱۳۵- این اسرار مگو را عیان کردیم تا دیگر جای هیچ بهانه ای نباشد و زن بداند که مشغول ارتکاب چه جنایتی در حق خویشتن است....


استاد علی اکبر خانجانی

کتاب فریادِ زن


دانلود کتاب از :

https://t.me/zanashooee2/109



برچسب‌ها: طلاق عاطفی ,
نوشته شده در تاريخ دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ توسط رضا احدی | نظر(0)

عشق و عدالت

... آیا انسان عاشق می تواند و یا می باید که بر عدل و انصاف حکم راند و عمل نماید؟ آیا مادر می تواند نسبت به فرزند خود عادل باشد؟ پس چگونه می تواند در محکمه قضائی حکمی عادلانه دهد.  آیا اصولاً یک عاشق می تواند عیوب دیگران را آنگونه که هست ببیند و آن عیوب را لعنت کند؟ و این از قدرت عشق است و نه از ضعف آن، از رحمت است و نه از جهالت.  همانطور که حتی پیامبر و علی بندرت احکام و حدود غضبناک شرعی را در مورد مؤمنی اجرا می کردند و بلکه اکثراً گناه مردم را نادیده می گرفتند و مقام ستاری به همین معنا است..... 

استاد علی اکبر خانجانی 

کتاب فلسفه وجودی زن ص ۴۳


برچسب‌ها: عشق و عدالت ,
نوشته شده در تاريخ دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ توسط رضا احدی | نظر(0)

عشق و عدالت

... آیا انسان عاشق می تواند و یا می باید که بر عدل و انصاف حکم راند و عمل نماید؟ آیا مادر می تواند نسبت به فرزند خود عادل باشد؟ پس چگونه می تواند در محکمه قضائی حکمی عادلانه دهد.  آیا اصولاً یک عاشق می تواند عیوب دیگران را آنگونه که هست ببیند و آن عیوب را لعنت کند؟ و این از قدرت عشق است و نه از ضعف آن، از رحمت است و نه از جهالت.  همانطور که حتی پیامبر و علی بندرت احکام و حدود غضبناک شرعی را در مورد مؤمنی اجرا می کردند و بلکه اکثراً گناه مردم را نادیده می گرفتند و مقام ستاری به همین معنا است..... 

استاد علی اکبر خانجانی 

کتاب فلسفه وجودی زن ص ۴۳


برچسب‌ها: عشق و عدالت ,
نوشته شده در تاريخ دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ توسط رضا احدی | نظر(0)

عشق و عدالت

... آیا انسان عاشق می تواند و یا می باید که بر عدل و انصاف حکم راند و عمل نماید؟ آیا مادر می تواند نسبت به فرزند خود عادل باشد؟ پس چگونه می تواند در محکمه قضائی حکمی عادلانه دهد.  آیا اصولاً یک عاشق می تواند عیوب دیگران را آنگونه که هست ببیند و آن عیوب را لعنت کند؟ و این از قدرت عشق است و نه از ضعف آن، از رحمت است و نه از جهالت.  همانطور که حتی پیامبر و علی بندرت احکام و حدود غضبناک شرعی را در مورد مؤمنی اجرا می کردند و بلکه اکثراً گناه مردم را نادیده می گرفتند و مقام ستاری به همین معنا است..... 

استاد علی اکبر خانجانی 

کتاب فلسفه وجودی زن ص ۴۳


برچسب‌ها: عشق و عدالت ,
نوشته شده در تاريخ یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ توسط رضا احدی | نظر(0)

گناه چیست؟ 

کسی که برای ارضای خودش از تمام مال و نام و جانش هم بگذرد تازه یک گناهکار کامل و حرفه ای است عین شیطان که به خاطر تکبرش جهنم را ترجیح داد و خود را به نابودی ابدی مبتلا کرد.  یعنی ایثار اگر برای آرمان و اعتقادت و امیال خود و یا تحت عنوان خدمت به خلق و برای عدالت و آزادی و وطن و ایدئولوژی و رهرو و...  باشد دروغی به غایت متافقانه است و از بزرگترین گناهان است.  پس گناه نیز چنان تعریف شد که هرگز قابل تحریف نباشد. 

استاد علی اکبر خانجانی


کتاب هستی بایستی



برچسب‌ها: گناه ,
نوشته شده در تاريخ یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ توسط رضا احدی | نظر(0)

گناه چیست؟ 

کسی که برای ارضای خودش از تمام مال و نام و جانش هم بگذرد تازه یک گناهکار کامل و حرفه ای است عین شیطان که به خاطر تکبرش جهنم را ترجیح داد و خود را به نابودی ابدی مبتلا کرد.  یعنی ایثار اگر برای آرمان و اعتقادت و امیال خود و یا تحت عنوان خدمت به خلق و برای عدالت و آزادی و وطن و ایدئولوژی و رهرو و...  باشد دروغی به غایت متافقانه است و از بزرگترین گناهان است.  پس گناه نیز چنان تعریف شد که هرگز قابل تحریف نباشد. 

استاد علی اکبر خانجانی


کتاب هستی بایستی



برچسب‌ها: گناه ,
نوشته شده در تاريخ شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ توسط رضا احدی | نظر(0)

من و زنان  

۱۵۸- من به عنوان یک مرد، همیشه پاکی زنان را نگریسته ام به همین دلیل تمام زنان در کنار من احساس پاک بودن,  با حیا بودن و نجیب بودن می کنند حتی فواحش.  و هیچکس چون من نتوانسته است به زن نگاه کند و لذا همه زنان جهان عاشق من هستند. 

۱۵۹- من به لحاظ غریزه جنسی قدرتمندترین مرد جهان هستم و. در عین حال به همین شدت به لحاظ شهوانی صبورترین و پاک ترین مرد جهانم.  من مردترین مردان جهانم.  من مرد آرمانی همه زنان جهانم. 

 

۱۶۰- من همه زنان جهان را یکسان دوست می دارم و حتی به لحاظ غریزی و در چشم و دل و احساس من یک دختر چهارده ساله با یک پیر زن صد ساله فرقی ندارد. 

 

استاد علی اکبر خانجانی

کتاب هستی بایستی

نوشته شده در تاريخ جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ توسط رضا احدی | نظر(0)

فهمیدن و نفهمیدن 

همواره نفهمیدن است که به طور یقین فهمیده می شود و فهمیدن ها همواره محکوم به فهم نشدن هستند و غرق در تردیدند و... 


اول و آخر  مبدأ و معاد فهمیدن همان نفهمیدن است.  فهمیدن در میانه راه فقط یک عارضه است یک مرضی که سراسر دردزا و تباه کننده است.  نفهمیدن - فهمیدن - نفهمیدن.  نفهمیِ نخستین یک نفهمی غزیزی - حیوانی است.  و نفهمی آخر یک واقعه انسانی است و به مثابه آگاه شدن بر نفهمی می باشد. 


استاد علی اکبر خانجانی 

کتاب شناخت شناسی ص ۱۳



برچسب‌ها: فهمیدن,نفهمیدن,یقین,شک,
نوشته شده در تاريخ پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ توسط رضا احدی | نظر(0)

قانون محبت خالصانه

۹۹- هیچکس نمی تواند مرا دوست نداشته باشد قلباً.  بدین لحاظ هم یگانه دورانم.  ولی آنکه مرا اطاعت بی چون و چرا کند نجات می یابد و رشد می کند وگرنه دوستی مرا نیز از دست می دهد و آنگاه از خودش انتقام می ستاند. 


۱۰۰- هر کس را که شدیدتر دوست داشته باشم اگر به همان شدت از من اطاعت نکند و خاشع نگردد به همان شدت تباه می گردد و به عذاب می افتد.  این قانون جاویدان محبت خالصانه است. 


استاد علی اکبر خانجانی 

کتاب هستی بایستی 



برچسب‌ها: قانون محبت,دوستی,اطاعت,نجات,
نوشته شده در تاريخ چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ توسط رضا احدی | نظر(0)

شهادت

۶۰۸ - هدایت یعنی شاهد بر گمراهی خود بودن.  وجود یعنی شاهد بر نابودی خود بودن.  ایمان یعنی شاهد بر کفر خود بودن.  پاکی یعنی شاهد بر پلیدی خود بودن.  و « شهادت » یعنی همین.  پس همه چیز تعریف شد به گونه ای که هرگز قابل تحریف نباشد.  آیا اینطور نیست! 


استاد علی اکبر خانجانی 

کتاب هستی بایستی 


برچسب‌ها: شهادت,هدایت,پاکی,کفر ,
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.